Hero Content
Hero Title
divider 1
I discovered that building my own dream
business was NOT at odds with helping others
achieve theirs
That they were in fact two sides of the same coin. So I doubled down and learned how to do it at scale. I learned:
- How to rapidly grow my email list from a small trickle of passive f reeloaders to a seismic wave of loyal community members
- How to build time-leveraged courses that allowed me to scale my impact without burning out.
- How to create and promote webinars packed with so much value that people would set their alarm clocks at 3am just to attend
And after all that was dialed in…
content + image 3
content + image 3
content + image 3
content + image 4
content + image 4
content + image 4
content + image 4
content + image 4
3 blocks - block 1
3 blocks - block 1v3 blocks - block 1 3 blocks - block 1 3 blocks - block 1
3 blocks - block 2
3 blocks - block 23 blocks - block 23 blocks - block 2 3 blocks - block 23 blocks - block 23 blocks - block 2 3 blocks - block 2
3 blocks - block 3
3 blocks - block 33 blocks - block 33 blocks - block 3 3 blocks - block 3 3 blocks - block 3
In een omgeving waar business managers, sales managers en andere domein experts mij continu overladen met behoeftes en informatie hoor ik Kim steeds vragen ‘Maar wie is je belangrijkste doelgroep en waar zijn ze online?’. De kracht van Kim is dat ze jou niet alleen leert hoe je de huidige kanalen kan inzetten, maar ze verandert je ‘mindset’ voor altijd.
Ik heb nu eindelijk de tijd genomen om een social media plan te schrijven voor de TheCultureAgenda. De feedback zette mij op scherp en hielp mij met de final touches. Kim beantwoorde mijn vragen tussendoor via video. Zo kon ik meekijken op haar scherm, erg fijn en persoonlijk. De deadlines die je krijgt, helpen: niet meer uitstellen, maar aan de slag!
Een social media strategie met als resultaat: grotere betrokkenheid en meer verkopen in onze webwinkel Puurgezond.nl. Geen loze praatjes en theorie, maar duidelijke aanwijzingen voor het inzetten van de kanalen: hoe, waarom en wanneer. Kim heeft de gave je zo enthousiast te maken dat je zit te stuiteren op je stoel. Je wilt meteen aan de slag met alle nieuwe inzichten.
Voor mij was het schrijven van een strategie nieuw. Kim heeft veel kennis over social media, legt dingen goed uit, heeft veel geduld en geeft goede feedback. Het was voor ons als team een heel waardevol proces en het heeft me meer zelfvertrouwen gegeven binnen vanuit mijn rol binnen de gemeente Spaarnelanden.
Het resultaat is de investering meer dan waard: We hebben scherpe, gefundeerde keuzes gemaakt in de inzet van online kanalen. Ik ben onder de indruk van onze geoptimaliseerde aanpak. En van Kim’s enthousiasme en bevlogenheid. Kim’s adviezen verbeteren zowel je social media beleid als de praktische uitvoering.
Door Kim’s support hebben we meer inzicht gekregen in de customer journey die onze gasten ervaren en zijn we ons bewuster geworden van wat we schrijven aan content. We hebben geleerd wat onze gasten zoeken op internet en hoe wij ze het beste kunnen begeleiden naar een uiteindelijke boeking.
Intern was er onzekerheid of we nu écht de tijdsinvestering wilden maken. Het resultaat is een hele duidelijke strategie die zo waterdicht is dat niemand er meer omheen kan. Kim scherpte ons strategisch plan aan met duidelijke feedback én gaf me de steun als ik het af en toe even niet meer zag zitten.
Toen we Kimpact bij Motorola inschakelden, was ik kritisch, omdat ik graag bij onze eigen strategie wilde blijven. Maar Kim bood juist een goede leidraad om alle moeite die je in een social project stopt op een nuttige manier te kanaliseren. Aan Kim heb ik een goede sparringpartner over online vraagstukken, het behalen van mijn doelen en het verbeteren van de definitie van die doelen.
Content
Content
Content
Content
Content