JEROEN BEERSMANS

Hi!

Ik ben Kim

Ik lees, luister en kijk alles wat er te leren is over Listbuilding, Social Copywriting, Funnels, Social Strategy, Leadmagnets en Online Communicatie.

Die kennisparels deel ik graag met jou.

JEROEN BEERSMANS

JEROEN BEERSMANS

Toen we Kimpact bij Motorola inschakelden, was ik kritisch, omdat ik graag bij onze eigen strategie wilde blijven. Maar Kim bood juist een goede leidraad om alle moeite die je in een social project stopt op een nuttige manier te kanaliseren. Aan Kim heb ik een goede sparringpartner over online vraagstukken, het behalen van mijn doelen en het verbeteren van de definitie van die doelen.

You also might like

Gemeentes only: creëer structuur in je social media in 5 stappen

Als gemeente is je belangrijkste doelstelling dat uiteenlopende informatie bij steeds de juiste inwoner terecht komt. Dat inwoners en ondernemers leren gebruik te maken van de digitale loketten. En da...

Dragen knuffelbare honden bij aan serieuze doestellingen?

“Zucht. We hebben 1001 ideeën, maar we maken niks echt af. We doen maar wat …“ Als je via Zoom iemand even een schouderklop kon geven, had ik dat bij dit talent gedaan. Via de webc...

Geef je beste kennis gratis weg

“Je hebt gelijk Kim, soms heb ik gewoon even een schop onder mijn bips nodig.” Een heerlijke conclusie na een gesprek over het delen van kennis versus ‘niet teveel weggeven’. O...