JEROEN BEERSMANS

Hi!

Ik ben Kim

Ik lees, luister en kijk alles wat er te leren is over Listbuilding, Social Copywriting, Funnels, Social Strategy, Leadmagnets en Online Communicatie.

Die kennisparels deel ik graag met jou.

JEROEN BEERSMANS

JEROEN BEERSMANS

Toen we Kimpact bij Motorola inschakelden, was ik kritisch, omdat ik graag bij onze eigen strategie wilde blijven. Maar Kim bood juist een goede leidraad om alle moeite die je in een social project stopt op een nuttige manier te kanaliseren. Aan Kim heb ik een goede sparringpartner over online vraagstukken, het behalen van mijn doelen en het verbeteren van de definitie van die doelen.

You also might like

How to handle ‘Kun je dit even op social media plaatsen?’

Hoe jij elke ‘Leuk Idee vs Succesvol Idee’ Battle voorkomt met een ijzersterk script én een grote glimlach. Heeft binnen jouw organisatie iedereen ‘verstand van’ social media en biede...

Hoe vaak post jij een bericht met je ‘fingers crossed’?

★ CONTENT FEEDBACK #1★ 5 DO’s en 4 DON’Ts Hoeveel tijd besteed jij gemiddeld aan een social media post?En dan de trick question: Hoeveel tijd zou je eraan willen besteden om er een betere post...