JEROEN BEERSMANS

Hi!

Ik ben Kim

Ik lees, luister en kijk alles wat er te leren is over Listbuilding, Social Copywriting, Funnels, Social Strategy, Leadmagnets en Online Communicatie.

Die kennisparels deel ik graag met jou.

JEROEN BEERSMANS

JEROEN BEERSMANS

Toen we Kimpact bij Motorola inschakelden, was ik kritisch, omdat ik graag bij onze eigen strategie wilde blijven. Maar Kim bood juist een goede leidraad om alle moeite die je in een social project stopt op een nuttige manier te kanaliseren. Aan Kim heb ik een goede sparringpartner over online vraagstukken, het behalen van mijn doelen en het verbeteren van de definitie van die doelen.

You also might like

Geen inspiratie voor content? Draai nu een rondje

Die contentkalender achtervolgt je al de hele dag: er moet vandaag echt een post online. Maar je creativiteit is de hort op en er ligt werkelijk waar niks op de plank om even snel te gebruiken. Ik hoe...

Moetjes op social media? 5 Magic content trics

“Kun je dit even op social media plaatsen?” Moetjes … wie kent ze niet … Zo sprak ik het getalenteerde team van STLwerkt. Via Facebook bereiken ze vooral (toekomstige) vrachtwa...

Alternatieven voor ‘Iets voor elkaar kunnen betekenen’

Help, ik heb een nieuwe allergie. De zin: ‘Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen’. En dan vooral in een LinkedIn invite … 🤧 Waarschijnlijk krijg ook jij LinkedIn invites ...